Myspace Glitter Text

Thursday, October 14, 2010

sahabat..syg die dr mula kenal sampai skg....

dia....Nuzurul Huda Zam Hasri....

post kali ni lain ckit...post arini tntg kwn ceq..nama dia nuzurul huda...die org ptama skali anis jumpa kt alam kolej..kt kuis...jumpa n knl die tyme pndftrn..die siap mitak akak 2 masukkn ktrg dlm blk yg sama..baik kan huda...tyme orentasi ktrg kwn bdua..mkn, mnum, g tnds..suma kita bdua...cr n pwtakan ktrg xsama..uda ni jenis ati lembut n sensitif..n mudah gak kna sakit2...tyme orentasi kna ujan ckit die dh demam..cian uda...mkn pds ckit kjp je dh mula sakit perut...uda ni putih..kalo korg jumpa die pon korg msti akn syg kt die..xtawu la aura die cena...bes sgt kwn dgn uda...

katil ktrg sebelah je..sblum tido ktrg akan brak2 sampai tertido..rindu sgt2 suasana tuh..suasana bilik A503.. gembira sgt..dhla 1 kos, 1 klas n 1 blk...bes tol saat tuh...

tp bnda ni kejap jek...anis ada wat hal ngn kwn2..menyesal btol..kalo boleh ulang balik saat n waktu tuh..anis xkan wat kesilapan yg wat anis menyesal smpai skg...anis mang syg huda..dia kwn n shbt anis..saat tuh uda mang terasa sgt2 ngn anis...uda xbckp ngn anis..anis sedey uda xnk ckp ngn anis..anis tahu tyme tuh uda xkn maafkan anis...fkrn anis pun celaru tyme tuh...yelah..mcm2 bnda tjdi tyme tuh...bnda kalo dh kua dr mulut mang xley patah balik..uda..kalo ko bc ni..aku nak ko taw..aku menyesal sgt2...anis kua dr asrama..skit pun xckp ngn uda...anis bukan xnk gtaw.....anis tkt t kalo g bsua ngn uda, uda wat xlyn anis..anis lg sedey...so tyme tuh itu je kptsn anis...pergi ngn cara mcmtu..tp bkn bmkna aku g mcmtu sj..aku g ngn bw semua knangan kita..xpnh aku lupakan...

bmula sem baru dgn suasana yg baru n plg pahit lam idup...dr mempunyai kwn2 dcc..skg aku bgerak sndiri..diri sndiri..tnpa uda..tnpa kwn2 yg laen..hanya tuhan je tahu perasaan aku tika itu...dlm 1 saat suma berubah...ari2 aku menagis..tp aku cuba kuatkan diri...aku tawu..korg mrh pun sbb 2 slh aku..mang ptt aku lalui suma nih...

walaupun kita 1 kelas..tp dr sem 3 sampai sem 6 kita dh xpnh btegur sapa..perit tol utk aku lalui suma nih..kwn2 yg dulu aku bgelak tawa bsama..tyme tuh dh ilang...aku sndirian tnpa glk tawa korg tnpa uda....

walaupun ktrg dh xbtegur..tp setiap tahun aku ingt besday uda..aku beli ptg pooh o sumthin tntg pooh utk uda..sbb uda suka sgt2 kt pooh..cuma aku xbg kt die..aku xd keberanian nk g bg kt uda..aku xbrani lg nk pergi bdepan ngn uda...aku rs dr ni kerdil sgt..sbb aku rs bsalah sgt dgn uda n kwn2 yg laen..

last sem..majlis mkn mlm meskom sem 6..aku dh xboleh thn...saat 2 jek saat terakhir aku nk bsama kwn2 n huda..anis kna amek pluang nih utk bsua dgn uda n kwn2...mitak maaf...aku kuatkan diri..msj kwn2...msj uda, nad n alia...say sory n rindukan saat dulu2...alhamdulilah..suma kwn2 aku bls msj n maafkan aku...tyme tuh jugak aku menangis..tharu..kwn2 aku msh sudi maafkan aku..ya allah..aku bersyukur...walaupun dh xsemesra dulu..sekurang-kurangnya mereka dh maafkan aku..idup aku dh mkn tng ckit...

sebelum semua angkat brg n blk kg msg2..aku ajak uda utk bjumpa...thanx uda sbb ko sudi jumpa aku n amek suma adiah besday kau yg aku bli setiap taun n sory adiah2 tuh aku lmbt bg...aku rs gembira n bahgia sgt2..uda sudi jumpa aku...korg tawu x...aku menangis tanda syukur..uda kwn aku yg aku penah wat slh, sudi maafkan aku..msh angap aku kwn die...thanx nuzurul huda...aku syg kamOO!!!

aku tawu uda ada FB..tp xbrani add..tkt kna reject..huhu...pas2 ms blalu...siang mlm bganti..esok tuh msk opis buka FB tgk ada friend request...tertera nama nuzur huda..ya allah..gembiranya aku..uda sudi add aku...tyme tuh epy sgt2..rs mcm org baru bcinta..xtawu la aura uda ni lain ckit...suma org syg die..tmasuk aku...pas uda add aku lam Fb.. kami mula msj, chat n comment...

detik2 indah berFB ngn uda:-

uda ckp die akan pastikan aku hari2 akan tersenyum..hehe


uda ckp..die rindu gak kt aku..hehe..thanx uda...mis u 2!!!


aku harap kita akan berkawan sampai bila2..aku xkn ulang lg kesilapan yg lalu...aku janji uda!!!aku syg ko..aku syg psahabatan kita..aku hargai peluang kedua yg ko bg nih...aku akan sentiasa menghargai kau wahai sahabat!!!!

pssshhhh....

kat bwh ni pic uda n afiq...bf uda...swet kan drg...diorang ni lah agen jodoh anis...drg yg temukan anis n aidil..bmula dr huda bg no fon anis kt aidil...xsgka lak jodoh anis ngn aidil..sbb uda n afiq..skg anis dh btunang ngn aidil...insyaallah taun dpn tawen...xde uda n maca..xdelah anis n aidil...hehe...

(uda..sory taw..aku copy pic ni dr FB ko...hehe...suka sgt pic nih)
aku doakan ko pun cepat2 tawen ngn afiq...amin...

[nieysz_deal's]

0 comments: