Myspace Glitter Text

Tuesday, May 11, 2010

AKU LAMBAT...

harini aku bgn mcm biasa..aku xbgn lmbt pun...
tp...aku amek ms utk kejut musyuk...n sikap mls pun bermula..
da stat rs mls nk g keje....
dgn kaki longlai..aku angkat bontot..berdiri..n berjalan..
mengadap toilet dgn air paip yg sejuk tuh...
auh..uhhh..sejuk siot....
jam dh 7.30pg...adoyai...
mandi2...jam dah 7.45pg..xsempat ni nk tacap..
aku pun trus pakai baju..n just letak bedak n gincu sedikit sekadar nk bg muka nmpak cam dh mandi...
trn bwh..stat enjin....buka ekon...radio pebret..HOTFM...n trus masuk keta n jln g keje....
odw nk nk g keje tu..kt tapik lait aku pun kuakan bag mekap aku..
aku amek celak...sambil2 tgu2 lampu merah nk jd ijaw..sempat aku letak celak kt mata aku...
lps mata kanan..g mata kiri....
lampu dh ijaw...trus bjalan dgn lancar sampai k jln travers....
kt c2...aku just tacap2 lg mata aku nih...coz mata bengkak..smalam ngs...
so..kalo xpakai celak..t ktara sgt mata bengkak...
nsb nek jln kt pantai dlm xjem...sampai lah aku dgn jayanya ke angkasapuri wpun lambat...
8.10pg aku punch kad.....
aku pgl harini pg yg gila...coz first time aku mekap sambil drive....slalu aku jd penumpang smbil mekap..arini aku la yg drive..aku lh yg mekap..
tp jgn takut..aku xbhyakan org laen pun..aku tacap time lampu merah je....huhu....


[nieysz_deal's]

0 comments: