Myspace Glitter Text

Tuesday, August 18, 2009

BuBu, Aku & CyG..SeDeY sGt2.... :(

Minggu nie,minggu paling sedih bagi aku..cinta problem..bubu mati..sedih sgt2..ikan kesayangan aku mati..aku balik pgl namanya xgrak2..aku ketuk2 bekas kaca die pun xbegerak..kalo slalu aku wat centu die akan bagi respon kat aku..tp lain mcm j aku tgk..ble aku tgk, bubu da mati..sedih..ekor dia da cantik..warna die merah + biru..untuk pengetahuan korang bubu adalah ikan laga belaan aku..aku bli kat ampang ngan mummy..ikan laga mummy nama bj..ikan laga aku nama bubu..sedih..bubu da tinggalkan aku..sapa lg yg nak jd kwn aku kala aku ada masalah..aku slalu tulis surat kat bubu kalo aku sedey..”dear bubu…”..slalunya aku akan tulis surat kat bubu ble aku gado ngn cyg or aku ada problem…aku mesti rindu kat bubu..rindu masa tinggal kat setapak…aku pasti bubu pun mesti rindu saat2 tuh..tapi napa bubu tinggalkan aku skrg..dala minggu ni minggu sedey aku..ati aku rasa sayu je tiap ari..bubu lak mati..lagi aku sedey..aku da xder bubu..kalo cyg xlyn aku, bubu still ada temankan aku..jd pendengar aku bercerita sal masalah aku..tp skg suma da brubah..aku rasa mcm idup sorang2 j kat cini..dala mak n abah jauh…sedey sgt2..bubu,anis rindu kat bubu.. :((


[[nieysz dEal's]]

0 comments: