Myspace Glitter Text

Wednesday, June 24, 2009

aKu PaLiNg SuKeR..


aku suke gile lagu ni ngan citer merah puteh..bes giler..lagu ni pun bes sgt2..

jom nyanyi ramai2..hehe..1 2 3..





Kau dan aku ,

adalah satu

Tak kira apa

Segala rintihan aku ,

engkau selalu ada

Biar kata memisah kita

Biarkan saja

Kerana terbiasa


Chorus :


Mengejar mimpi ,

yang pasti akan aku

Sentiasa merasa kehilanganmu

Ku akan tunggu saat bertemu

Tiada henti

Walau dimana kita berdiri

Di dalam dunia ini

Biar sampai akhirnya nanti


Semua tak terang di mataku ,

walau warnanya menyala

Ingin merasa namun aku takkan cuba

Biar kata memisah kita

Biarkan saja

Kerana terbiasa


Ooohhh.

Mengejar mimpi ,

yang pasti akan aku

Sentiasa merasa kehilanganmu

Ku akan tunggu saat bertemu

Tiada henti
Walau dimana kita berdiri

Di dalam dunia ini


Biar sampai akhirnya nanti

Biar sampai akhirnya nanti

Ooohhh..Oohhh..Ooohhh
-nieysz_dEal's -


0 comments: